torsdag den 31. maj 2012

New in:






 /Shorts, New Yorker/ Shorts, Monki/


 /Harry Potter ringe, Stokrosen/


 /Skjorte, Monki/

 /Cardigan, Vera Moda/
 /Clutch, Pieces/
 /Kortholder, Tiger/

 /Pose og solbriller, Tiger/

Så blev der også lige tid til lidt shopping i dag og jeg er bare super glad for mine ind køb. Især er jeg fuldstændig banana crazy med de 3 Harry Potter ringe fra stokrosen, som forøvrigt er 100% ægte sølv og var sat ned fra 1900 til 150(Viiiiildt) i alt! Det syntes jeg godt nok var lidt af et køb... Og så er jeg også helt vild med den super flotte skjorte fra Monki, med den rigtig flotte krave besat med perler i de flotteste farver *suk* Jeg er i den 7. himmel lige nu! Også det par shorts fra New Yorker med u.s.a flaget på er jeg også rigtig glad for. Alt i alt har det bare været en super dag i dag! Jeg glæder mig til i morgen hvor 9.klasserne har sidste skole dag, så skal der fandme da også spises nogen karameller! :-D
xx Thea

2 kommentarer:

  1. Jag dör vad coola Harry Potter-ringar!! Vill också ha! Blusen från monki var också jättefin :)

    SvarSlet