tirsdag den 10. april 2012

New in:








 
Tyk T-shirt fra Samsøe ø samsøe, 350 kr. - Shocker fra Gina tricot, 80 kr.
Først vil jeg lige undskylde for at jeg ikke har blogget hele ferien og et stykke tid før det, men jeg har haft meget travlt med svømning lige på det sidste, med stævner hver weekend og sådan.. Nå, i dag havde vi alle sammen fået fri fra svømning fordi at vi har været på træningslejrer i Brønderslev i hele påsken, så det var meget dejligt og jeg brugte min dag på at shoppe lidt og så tage ud og sige hej til mine veninder ude fra Cirkus Flik Flak af, og de blev alle sammen meget glade og overraskede. Min gamle bedsteveninde har fødselsdag i dag så jeg havde lige lavet et fint kort til hende med indbygget biograf gavekort (sammen med mig selvfølgelig) så det glæder jeg mig meget til! Jeg må hellere lægge mig til at sove nu, så vi seeeeees.
- Thea

Ingen kommentarer:

Send en kommentar